Sunday 1 January 2012

HAMPIR DAPAT HEART ATTACK DI MALAM TAHUN BARU

Anda pernah...?
Di suatu malam yg sunyi....
Anda (sangka) sekeluarga dah tido lena...
Dibuai mimpi yang sgt indah....
TIBA - TIBA...
Anda mendengar satu jeritan yg sangaaaaaaaaat nyaring...
Sampai anda terbangun pucat lesi kering darah....
Sampai anda rasa anda hampir dapat heart attack...
Pernah????
Ya...aku kena semalam...masa tu kitorg kat kampung mertua aku..
Anak-anak aku tido kat tilam bawah tepi katil kitorang...
Aku sendiri bangun terjerit-jerit sbb yg menjerit tu si Hakim...
Nape???? Naper??? Aku dan hasben aku serentak jerit...
Yelah...gabra beb...suara dia jerit macam dlm kesakitan yg amat...
Aku plak ingat ada binatang apa yg gigit dia...yelah,umah mak mentua aku tu baru jer siap..
Belakang umah tu hutan lagi...
Dah tentu aku cuak....
RUPA-RUPANYA....
Si Amani,kakak dia yang gigit bontot dia....
Rupanya dua org ni x tido lagi,diorg duk bergurau senda tetengah malam...
Kesudahannya...DUA-DUA AKU BABAB BONTOT....
Dahlah sakit gigi aku tak ilang lagi ni...huh!!!
Opsss...tanjat Boboi...

No comments:

Post a Comment