Friday 6 January 2012

SAYA DAH CABUT GIGI YEAYYYY

Hahaha...aku dah rongak...elleh..ni pon nak citer...
Suka aku la kan...saja nak mengingati tarikh hilangnya gigi geraham aku yg kedua...
Balik2 dari klinik ajer anak aku nyanyi lagu "Burung Kakak Tua"..ntah apa motifnya tak tahulah aku..
Doktor tanya aku..." Nak MC tak? "
Baru jer nak melonjak gembira...tapi nasib baik cepat sedar diri...aku kan surirumah.MC pemendenya?
Sebagai seorang surirumah...suka hati akulah bila2 nak MC kan...walaupun tak sakit,sihat walafiat...kalo dah datang penyakit angin malas tu...aku sendiri yg declare MC.Tu kira penyakit gak tu...
Pastu nurse tu tanya..."Nak bawak balik gigi tak?"
Cepat2 aku tolak sambil sengih-sengih." No,thanks," siap jawap tuuuu...
Nak wat mende kan? Takkan nak amik simpan buat kenangan plak.Yerlah,maybe ada patient yg amik bwk balik...tanam kut.Takperlah Doktor...ntt pandai-pandailah Dr uruskan gigi saya yer...jgn Dr pi tanam kat gusi org lain sudah.Aku sempat gak tgk...nampak akar dia cam okeh jer..maybe sbb gigi tu dh pecah,tu pasallah kena cabut...huhuhuhu...
La ni pipi tgh kembung...bercakap pon malas..kebas tu masih terasa lagi.Jap lagi bila dah ilang kebas tu..siaplah.Ikut pengalaman aku dulu,sampai besok pagi jugaklah berdenyut.Org lain tak tahulah...
Tapi,tak seperti pengalaman dgn Dr gile masa aku sekolah dulu...Dr ni buat sekejap jer..siap aku tanya dia plak..." Dah??" Hek elleh...kerek lah kau.
Nurse tu ada pesan...jgn makan bende panas..makan bende sejuk ajer...
Hah...cepat ajer terbayang aiskrim...heheheheh
Jgn tahun depan...lagi satu gigi lagi kene cabut...padan muka.

No comments:

Post a Comment