Sunday 1 January 2012

SEDIHHHH SANGATTT


Pernah tgk bende ni???
Bagi wanita yg dah kawen..dah beranak..dah biasa dah ngan bende nih...
Aku beli bende ni tadi pasal dah seminggu lewat..
Cuak gak...sbb kemungkinan accident tu boleh jadi..
Walaupun aku dah jangka result dia negatif macam kat atas...dan aku plak xderlah plan nak ada baby lagi since Rafhanah baru cecah setahun..
Aku tetap kecewa....
Everytime bila aku lewat sket...walaupun aku tahu aku dah ada protection...
Aku tetap nak buat test nih...dan tiap kali test...
Aku tetap harapkan ada dua line...tak tahulah naper..
Aku mmg selalu buat test nih sejak aku ngandungkan Hakim...
Masa tu aku ingat sebab aku breastfeed Amani,aku xder period..Naif sangaaaattt...
Sebab aku nih bila pregnant,aku xder alahan,so aku ingat gangguan hormon jer sbb breastfeed.
Bila aku citer kat officemate...diorg yg senior kata aku pregnant dan suruh aku buat test.
Sekali...bila aku test...CONFIRM...pregnant...Hahahahha...manis betul memori tu.Masa tu Amani baru 9 bulan.Bila aku gi klinik,Doktor scan dan cakap ," Dah 4 bulan dah baby awak ni..."
Giler ah naif...ntah hape2 jer aku ni
Walaupun unexpected but he's not unwanted...the minute i realized,ada satu nyawa dalam rahim...aku bersyukur sangat2 dengan rezeki Allah ni.
Sama lah ngan test-test yg aku buat lepas tu.Walaupun aku xder plan nak tambah baby lagi dalam masa terdekat ni...aku sangaaat kecewa.Aku harap sgt line tu ada dua...sebab mengandung dan melahirkan bayi ialah satu pengalaman yang sangat indah dalam hidup aku.Aku suka being pregnant..
Takperlah....maybe sbb aku dah kembali breastfeed Rafhanah secara eksklusif lepas aku resigned...tu yg lambat tu kut.Jgn2 lepas ni..tau2 ketuban pecah baru nak sedar...hahahahhaa...

No comments:

Post a Comment