Wednesday 4 January 2012

JUJUR VS BOHONG

Masa kecoh citer chef wan bergaduh ngan adlin,aku tertanya tanya gak,
Apa yg tak kena ngan komen chef wan?
Bukan dia mencarut bagai..
Tapi adlin dan sesetengah comedian kata komen tu kurang ajar dan menjatuhkan maruah..tak taulah.Pendapat profesional mcm dorg mana aku nak paham ye dak?
Ada gak yg kata chef wan terlalu jujur.
Aik?jujur pun salah?
Bila dipikir balik,hmmmm..mungkin juga kita lebih suka dengar org cakap bohong dari cakap benar,
sebab kebenaran tu menyakitkan..
Betul gak tu..
Aku pon tak sukalah dengar org cakap bende yg betul pasal diri aku nih,tak sanggup dengarlah rasa2nya..
Sebab tu aku tak kisah kalo org datang cakap kat aku mcm ni
"Apsal selebet beno ko skang?baju lusuh,muka x mekap,bibir pucat lesi,"
Aku senyum aje.Aku tahu,diorg bohong jer tu.
Hahahahahaha (gelak sedapkan ati)
Eh,tak betul ke contoh aku tadi tu?
Cakaplah betul..aku ni jujur orgnya..

No comments:

Post a Comment