Sunday 22 January 2012

JUARA MASTERCHEF MALAYSIA YG PERTAMA

Aku memang ketinggalan keretapi....
Bukan takat keretapi letrik,malah keretapi arang yg slow tuh....
Skang baru nak cakap pasal Juara MasterChef Malaysia yg pertama...
Hallah...pedehal sgt kan..aku update pun utk tatapan aku jugakkkk...
Kalau nak buat liputan...blog berita banyakkkk...
Sebab dia ni yg menang lah aku masuk dalam blog aku nih...
Sebab aku minat sgttttt kat dia....
Sejak mula-mula tgk dia kat Masterchef,aku suka sgt budak nih...
Cool,tenang,tak over,kreatif...
Kalau dia ada dalam kumpulan,biasanya dia boleh byk membantu...
Sesetengah peserta tuh aku rimas tul lah...ngan drama nya...ngan airmatanya...
Dengan bercakap merapu-rapunya...yang overrrrr pun ada...
Dia rilek jer...tau tau jer menang...
Apapun she deserve to win.....tapi Wahidan (naib juara) pun best.....

Ezani Farhana - Tahniah!!!!!!

No comments:

Post a Comment