Monday 7 November 2011

SEKSUALITI MERDEKA a.k.a SEKS BEBAS???

Mata aku terbeliak tengok berita TV3 dan beberapa suratkhabar sepertimana Rafhanah terbeliak tgk aku makan aiskrim depan dia...
"Perhimpunan Seks Bebas" ?????? Apekahhhhhh?????
Aku kan kepochi,mana boleh berita panas cenggini  leh terlepas...sapa pulak yg nak anjurkan perhimpunan seks bebas secara terbuka dan terang-terangan gini? Apa jadi ngan Malaysia tanah airku?
Hahahahahaha...tajuk cam hareeeemmmm...
Cakaplah perhimpunan Seksualiti Merdeka....
Aku tak perlu nak komen ttg perhimpunan tuh sbb aku rasa biarlah orang yg arif mengulas mengenainya.Aku duk diam-diam sudah...Marina Mahathir pun dah mengamuk tuh...
Huishhh....tajuk panazzzzzz....dan mengelirukan
Jgnlah main-mainkan saya...saya naif orangnya...hahahahahhahahha

No comments:

Post a Comment