Sunday 6 November 2011

Bedtime stories

Aku sambut raya korban kat Rembau tahun ni.Petang semalam baru kitorg gerak dr Shah Alam.X.rushing sgt sbb xder apa-apa persiapan pun.Just sblm sampai umah tu singgah jap kat family store Zeemart Rembau tu shopping brg utk buat BBQ ptg esok.
Malam tu tido awal sket.Anak2 agak excited xmo tido so utk buat diorg tido,laki aku pun buat sesi bercerita.Bedtime stories la kononnya.Dia citer pasal zaman kanak kanak dia.Anak2 aku sumer excited sbb laki aku citerlah pasal gajah lah rimau lah hapalah.Aku kat sebelah tgh menyusukan si kecik ala2 lalok gak dgr citer dia.
Tgh aku duk mamai2 tetiba aku dgr Amani bersuara,"Daddy,citerlah daddy.Lepas tu apa jadi?"
Hampeh!Bukan bebudak tu yg tido,yg tukang bercerita tu yg lelap dulu.
Apa apa jerlah bang.Ada gak bahan aku nak gelak pagi esok.hahaahahha

No comments:

Post a Comment