Sunday 20 November 2011

Penangan cinta

Ada member aku ni,lelaki..
La ni hari hari duk mengeluh pasal putus cinta..
Dlm fb la opkos..
Takkan nak dtg bertandang kat umah aku plak kan..
Mcm joyah joyah la sgt.
Memula aku x kisah sgt,baca baca camtu ajerlah..
Biasalah,apa salahnya nak luahkan perasaan kecewa..
Let it out bro (hehehe),simpan simpan kang meroyan..
Tapi bila dah masuk 3 hari,
Aku rasa lain mcm plak.
Hari hari status jiwang,kadang2 merintih pasal kesetiaan la,kebahagiaan la..
Sampai kadang2 aku rasa cam nk tanya dia lak..
Lu apahal? haaa gitewww,euwww
Dari asyik mengeluh naper semua gf2 x lekat ngan dia..
Baik dia muhasabah diri..
Pompuan2 itu yg kejam ker?
Or ada yg x kene ngan diri sendiri?
Pikir pikirkan..
Dari duk mengeluh,apa salahku apa salahku?
Check betul betul..
Ntah ntah ko mmg betul betul bersalah..

No comments:

Post a Comment