Thursday 31 May 2012

I NI MASIH MUDA REMAJA TAHU

Umur akak dah 32 tahun...
Anak dah 3...
Badan dah asyik sengal sengal...otak ada sikitlah... sengal-sengal ubi
Tapi...
Bila makan ubat pil ...guna kaedah kunyah....
Masih berebut cekelat ngan anak-anak...
Dan.......
Hehehehehehehehe.....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadaaaaaaa........

Lawak Kampus...kelakar nak mampus.Eh,berpantun plak
Masih baca komik....hehehehehe.Nak buat camne,dah hobi.Buku-buku ni aku kirim kat kawan aku si Fida.Dia pun sama lah cam aku,suka baca Shin Chan,Doraemon dan bermacam-macam jenis komik lagi lah.
Umur je 3 series...jiwa raga I masih budak sekolah...

2 comments:

  1. Ko tau, ms kat gerai tu bebudak he penuh duk belek2 mn nk beli..aku n adik aku dtg ambik kertas order isi terus..bebudak tu pandang he kitorg spend dekat 200 di satu gerai wahahaha...

    ReplyDelete