Sunday 4 March 2012

SAYA KENA SAMAN...SOBS

Zaman skang,kalau nak bercakap,kau kene apply " Cakap siang pandang-pandang,jap gi kene saman,"...
Salah fakta...saman
Salah cakap...saman
Serkap jarang...saman
Bagus gak eh,boleh kurangkan gejala fitnah memfitnah nih..
" Apa,kau tuduh aku pakai spende terbalik sbb nak elakkan ilmu hitam? Mana kau tau? Kau nampak? See u in court!!!"
Pitam!!!!
Saman kalau melibatkan maruah memang tak terdaya lah kau nak membayar sebab nilainya tidak diketahui.Terpulang kepada belas ihsan org yg menyaman tu.Ada yg saman RM50K,RM1 Juta...RM100 juta pun ada.Huh,pitam lagik..
Sekarang ni pun,kalau bukak paper,penuh ngan citer " Saya tak akan teragak-agak untuk ambil tindakan undang undang".Tu ayat wajib setiap hari,jadi sila berhati -hati.
Tapi,hari tu...aku tak pernah mengata "dia",jauh sekali memfitnah...
Tapi,kenapa "dia" bagi surat saman kat aku....sobssss.Sampai hati....

Hehehe...saman parking
Udah,jangan mengada-ngada.Sapa suruh kau sesuka hati bapak tiri laki mak kau parking taknak bayar? 40 sen jer sejam...tu pun malas nak bayar."Ter"parking sejam...maka,see u at MBSA office..heehhehehe.
Yerlah,padan muka aku,esok gi bayar lah jap.Nasib baik ada diskaun...thihihihi....

No comments:

Post a Comment