Thursday 27 October 2011

MY PRECIOUS DIARY

Org cakap blog ni adalah electronic diary...yes...betul jugak la kut.Yerlah, dlm masa dua tiga tahun akan dtg, kita boleh godek -godek entry lama dan senyum simpol2 depan laptop mengenangkan apa memori suka duka yg kita pernah lalui.
Sebab selalunya apa yg kita tulis adalah luahan perasaan kita.Apa yg kita rasa,gembira,sedih,marah,geram dan sebagainya.Orang suka tak suka itu belakang kira..yg penting hati lega bila dapat luahkannya.
Cuma satu ajerlah, selalunya diary biasa kita jer yg boleh baca,blog ni kita share.Takper, xnak share pon xper, xder masalah.Cuma,yg bagusnya blog ni, bila kita share sometimes ada org yg maybe lalui benda yg sama ngan kita boleh bg pendapat / panduan.
Wah wah wah...sangatlah serius aku menulis kali ini..hahahhaha..aku ni mampu serius sampai dua perenggan jer...masuk 3 perenggan jer mulalah cam haremmmm....
Saper pernah ada diary angkat tangan??? Ahhh...aku bet mesti ramai...
Tapi...saper penah ada diary yg sama selama 8 tahun?
Harhar...yg ni aku sorg jer kut....kuikuikui...pemalas tahap gaban...
Satu diary sampai 8 tahun...giler ah...dr aku darjah 6 sampai 1st yr kat U...
Tapi baguih aper...jimat dan selamatkan alam sekitar...
Aku suka belek balik diary aku nan satu tu..
Ada kalanya org2 yg terlibat dlm tuh aku dah x ingat namanya...
Bagus, boleh kembalikan memori aku yg cuma 1 gig nih...
Aku sayang gila diary tu sbb ianya hadiah dari maksu aku.Spesel sgt...sbb tu tahan aku heret ke hulu ke hilir...sampai skang aku simpan, cuma aku x menulis lagi kat dalamnya.Just baca jer..bayangkan dr umur 12 sampai umur 31 tahun (alamak,terbg tau umur i...auwwww) aku simpan...precious!!!!!!
Nanti aku wat wasiat lah, diary tu berharga tuh.Lagi mahal dr geran tanah bapak aku.Cerita2 ex boypren sumer ada dlm tuh...hahahahhahahha

Haa...nilah dia diary cute aku...

Cute tak? Cute tak?

Hak ni kalo hilang....mau sawan......
I love you forever.....

No comments:

Post a Comment