Thursday 6 October 2011

Hakim yg pelat

Anak aku no 2,si Hakim.Pelat yg amat.Tapi ckp mcm org tua.Tapi dialah penghibur hati aku yg setia.Manjang nk duk melekat jer ngan ibu.Sampai tahap kalo duk melepak ngan dia,kdg2 aku bgn gi jamban ke,msk bilik ke,x lama lps tu dgrla suara dia," Ibu ane?".Sampaikan ayat dia tu jd bhn gurauan makcik2nya(adik ipar aku duk sekali ngan aku).
Jom layan kepelatan budak hakim nih.

Tgh layan tgk TV,channel msk2 AFC.Tetiba ada iklan yg sebut " log in to www.asianfoodchannel.com for blahblah"
Hakim (mengeluh):Hrm,babytv dot tom,masak masak dot tom,sume sume dot tom
Aku:HAHAHAAHHAHAH

AKU:Hakim bacalah butu (buku),baru cpt pandai(aku ni kdg loklak gak,nk suruh anak pandai,sdr rpoe ketam)
Hakim:Apalah ibu ni,pelat toii
Aku:Abih tu,apa yg betul?
Hakim:BUUTUUUU (Sambil muncungkan mulutnya)
Aku:hahahhahahahahaha

Dh x ingat dah..byk sgt.Kadang2 aku yg terikut2 dia ckp pelat,ntah hape hape

No comments:

Post a Comment