Tuesday 4 October 2011

HELL'S KITCHEN

Hari ni si kecik aku mengada2 yg ampun.Aku nak masak pon x dibagi..doploh pat jam nak nenen bergayut jah..Tension la makkkk...
Last last cempung masuk bilik,bagi nenen...dia pon lena.....huhuhu
Yang paling besttt sekali...Aku pon lena sekali...huhuhuhu
Tau tau bila aku bukak mata, imej pertama aku nampak ialah laki aku baru masuk bilik..Alamakkkk dah pukol 6,Aku satu hapa pon x masakk...apalagi..cam lipas kudung aku berlari masuk dapur.
Tung tang tung tang...tu diaa...kol 6.30 dah siap 3 lauk...(weh, ayat riak dh keluar dah)...ni kalo Chef Ramsay tengok ni xdernyer lagi dia wat rancangan Hell's Kitchen tu.He can go to hell larrrr...
Hahahahaha, dah abih membanggakan diri..takmo tau ker aku masak ape? Tanya la weh tanyalah...
Sambal sotong,ikan goreng n sayur campur...thi thi thi....
Chef Ramsayyyyy...." What de hellllllll?????"
.
.
.
.
.
.
.
.


No comments:

Post a Comment