Wednesday 19 October 2011

Angelina Jolie dan pagiku yg damai

Pagi yg damai..lepas anak pi school,si kecik dh tido,makan breakfast.penkek ngan kopi..fuhhh,sambil layan lagu orkestra kat channel Opus.Cam countess zaman dolu dolu plak rasanya.hehehehehe.Haa,sambil mkn sambil baca majalah,bahagianya idup aku.
Citer apa ni?
"Brad Pitt menyediakan sendiri penkek untuk sarapan pagi keluarganya yang besar itu..blah bla"
Hek elleh,tu pon nk masuk majalah.x heranlah,lainlah kut2 dia masak ikan sembilang lemak cili api ke,asam pedas ker,kagumlah aku.
Ni pun aku tgh melantak penkek gakk..eh eh samala breakfast kitorg.hihihihi.Setaraf keluarga Angelina Jolie tau aku ni.muahahahaha
Ah,ni bila punya edisi ni? Cess majalah lama!
Capai harian metro.belek belek sampai tgh.
"Van putih muncul lagi.Budak diculik dua lelaki berjaya selamatkan diri"
What the hell!!!!Arggggghhhhhhh spoil pagiku yg damai
Aku stresssssssss

No comments:

Post a Comment