Saturday 1 September 2012

OPPA GANGNAM STYLE

Aku online FB td,tertengok satu gambar kat page Masterchef Malaysia.Dorg tgh buat promo/ujibakat utk masterchef musim kedua kat satu shopping mall kat KK.Dlm satu acara tu,adalah artis turut serta utk promote program astro yg lain.Ada Mamat Sepah,Acong,Farouk dll.
Dan yg menarik perhatian aku kat gambar itu ialah artis2 tersebut ajak penonton menari "oppa gangnam style".Oppa la sgtkan?
Aku xdelah nak kisah sgt kalo takat mamat sepah tu yg terkinja kinja.Tapi,semua penonton yg sporting kat atas pentas tu semuanya pompuan,siap ada yg bertudung.
Aku pun tanaklah ulas panjang pasal ianya cuma gambar.Lainlah video.Takde nampak pun menari tp caption gambar dan cara pergerakan menunjukkan mereka menari dan ditonton pulak oleh kanak kanak kecil yg ternganga tgk kakak2 tu agaknya.
Sporting pun ada batas,nak ikut perkembangan pun ada batas.Penganjur pun satu,xde ke lelaki yg nak menari.Pompuan jugak yg ditarik naik pentas dgn artis lelaki.Oppa gangnam yer,meh aku bagi tamparan Opah kau kang baru tau.
Wahai adik adik manisku,harap2 takdelah korg terkinja kinja yer.Maybe korg cuma naik pentas tepuk tgn jer.Harap2 mcm tu ajelah.Toksahlah nak menari nari sgt yer.Tak manis sayang..

2 comments:

  1. haah, oppa la sgt ngan baju kurung tudung lagi..
    wat malu kaum aje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sian tgk gambo tuh.Apa ler perasan deme tu gamoknye bila tgk blk.ish ish

      Delete