Thursday 30 August 2012

ALBUM TERBARU ........ALBUM GAMBAR JER PUN!!

Malam yg sepi...Pak Amat jual topi...topinya koyak,Pak Amat jual tempoyak...tu dia,intro duk menyanyi pulok doh.Sapa yg tak tau lagu ni sah lahir kat Amerika pada tahun 80an...
Takde maknanya malam yg sepi on Merdeka Eve ni kalau ko menetap dekat dgn Dataran Shah Alam.Baru jap tadi rasa cam kene bom umah aku ni ha diorg letupkan bunga api.Tapi takpelah...bukan selalu.Malam tak sepi,aku jer yg sepi sebab laki pegi site tak balik lagi...huhuhuhu.Eh?
Biasalah aku,cerita mesti takde kene mengena dgn intro ataupun tema perayaan yg terkini.Aku memang suka memesongkan cerita..ya,mari kita cerita pasal Raya yg dah basi tuh.Hahahahaha.
Bukan nak citer sgt pun,nak tepek gambar jer sbg memori sbb aku nih bukan jenis rajin cuci gambar masuk album.Last sekali aku cuci gambar ialah 5 tahun lepas,tu pun gambar kawen dan gambar anak sulung baru lahir.Maknanya,aku cuma ada 2 album gambar jer.Siannnn...gambar lain sumernya kat dalam external hard disc jer.Double kesian...


Posing Kemain!!

 Ni kek Rombau...pagi raya pertama.Kemain anak2 dara aku.Anak teruna aku anti sosial :p,takmo amik gambar.Geram tul aku.  

Org amik gambar,dia baring tgk TV

Gambar ni masa raya kedua.Kat Linggi plak melawat sedara mara belah Atuk misai...

Cara baru kuar keta...ikut bonet!!

Yg ni ialah gambar kat Terengganu.Recycle balik baju raya pertama...maklumlah,emaknya budget lah katakan.Hahahahahaha.Nasiblah,korg bukannya artis nak beli baju penuh satu almari...

Itu ajerlah kut.Aku dah cakap tadi....aku memang malas tepek gambar byk-byk....



2 comments: