Wednesday 19 September 2012

OPEN DAY - HONG LEONG ISLAMIC BANK

Dua minggu lepas, 8 Sept 2012,aku gi open day opis lama aku,Hong Leong Islamic Bank Bhd,Cawangan Seksyen 9,Shah Alam.
Tapi,aku menyinggah kejap ajer sebab masa tu aku tengah diserang allergic gatal gatal satu badan,plus nak balik Rembau plak haritu.
Event yg sempat aku attend hanyalah bawak anak-anak aku masuk coloring contest.Aku bertolak dari rumah yg sekangkang kera saja dari branch tu pukul 10 lebih.Ngam ngam sampai,Upin dan Ipin dah nak balik.Seb baik sempat nak amik gambar...

Cepat amik gambar,Upin Ipin dah nak balik....!!

Hakim suka spoilkan gambar..

Hakim x berani dekat,buat Upin tu jadi background jer..


HLISB skang tgh buat promotion Junior Saving Account-i dengan Junior Debit Card.Produk ni bagus yer...menabunglah dari skang utk anak-anak supaya bila besar kelak dapat gi belajar ke,melancong ke,kecemasan ker...

Pendaftaran Coloring Contest

Hakim dan tangan adiknya

Amani dah ready...
Sementara diorg duk mengaler,mak bapak boleh pergi kaunter untuk urusan buka akaun anak-anak.Sesambil tu bolehlah gi makan minum juadah yg disediakan.Ada bihun,nasi impit dan kuih muih.Aku tak jamah apa pun sebab kegatalan yg teramat.Minum air jer.



Lepas habih coloring contest...time to makan.Kesian plak kat anak-anak aku lapar.Tapi pelik gak aku,sebelum datang,aku dah bagi makan sarapan,tapi,diorg makan mcm lapar sgt.Ke,makanannya sedap?? Aku tak taulah sebab aku tak jamah.

Dah bukak akaun,dapat...er...org panggil apa tu ek?Hehehehe... Ada gambar Upin Ipin
Masa ni aku dah rasa nak menggelupur dah.So,aku sound pada member2 dan ex boss aku yg aku nak blah.Aku xleh tunggu lagi dah.Ex boss aku suh tunggu jap utk penyampaian hadiah coloring contest.Elok aku nak gerak,diorg umumkan acara penyampaian hadiah.Seb baik anak2 aku dapat saguhati,so boleh blah awal.Snap gambar lebih kurang,tak tunggu pun sapa yg dapat grand prize,aku terus balik.Pergi klinik.


Amani



Hakim takde mood...letih ke frust?? Hehehehe

Muka masam tak beragak...


Tengok muka Hakim,nak tergelak pun ada.Aku tanya,apesal dia masam,katanya dia penat.Haik? coloring contest jer kut,bukan ko masuk marathon pun..ke sedih Kim? Saja jer aku bakar emosi dia....terus dia merengek.Tak sempat sampai rumah yg jauhnya sepelaung jer tu,dia dah tido.Betullah tu,penat...hehehehehe.
Sebab,aku dah sound dari awal," Ni,masuk contest,kalau tak menang pun tak apalah.Kita masuk suka suka yer,"Bukan tak nak menggalakkan anak-anak berdaya juang,tapi tanak diorg berharap plak.Kesian nanti.Yang lagi kesian,aku jugak nanti.Buatnya diorg memberontak nak hadiah,mampus aku kena gi beli.Tapi,Alhamdulillah,so far anak-anak aku okay.
Tak banyak yg aku mampu update pasal event ni tapi anak-anak sgt enjoy walaupun sekejap.Takpe,next year,InsyaAllah ada lagi...


No comments:

Post a Comment