Sunday 8 April 2012

SEMALAM DI PASAR MALAM REMBAU

Semalam aku balik kampung my mother in law..
Kek Rombau..hehehe
Malamnya kitorg gi merayap kat pasar malam Rembau..
Carik2 makanan sket.Nasi dh ada kat umah tapi nak jugak cari makanan pasar malam.Dah jadi habit dah tiapkali blk Rembau,mesti nak gi pasar malam.
Tetengah merayap,aku terpandang dua org budak pompuan,tgh senyum simpul simpul.Sambil tertoleh toleh.Pastu gelak gelak manja.Manis sgt budaknya.Yang sorg tu,lagiiii la cantik,pakai baju kurung lak tu.Comel!
Aku kan kepochi..nak jugak toleh sama,nak tgk apa yg budak pompuan tuh tgk..
Ooooo..kat satu sudut,ada dua org budak lelaki,pun tgh tersengih sengih jugak..
Seb baik ensem,sepadan la ngan budak pompuan tadi.
Tetiba aku rasa marah,geram dan menyampah.
Haish budak2 skang ni,kecik kecik dah pandai nak mengorat!!!
Pasal apa masa aku remaja dulu,takde org pun nak ngorat aku kat pasar malam?
HA?HA?NAPE?NAPE?WARGHHHHH..
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHA...entry cam haram!!!kahkahkah

No comments:

Post a Comment