Thursday 26 April 2012

COKLAT ITU "BERHANTU"

Aku memang hantu cekelat.Boleh kata kat rumah mesti ada stok.Kalau tak,lepas makan nasik,mulalah mengagau nak cari benda manis buat desert.Takde colat kalu,gua tibai ratah milo..eekekekekeke.
Aku biasa makan coklat coklat biasa yg banyak jual kat supermarket tu jer.Nak makan coklat mahal yg besar ibu jari kaki aku rega RM10,belum mampu lagi...huhuhuhu.Kang sayang punya sampai,mau aku simpan sampai berulat kang.Yang pasti,coklat apapun...memang sedaaaaap kat tekak aku.
Kalau pergi Langkawi...fuhhh,aku lagi sanggup borong coklat dari beli pinggan mangkuk,kuali belanga bagai.Masa ni ajerlah macam dapat lesen beli coklat ber troli troli tanpa di bebel.Cakap nak buat souvenir, walhal belasah makan sorang...hahahahaha....giler keji.Ya,aku memang keji kalau deal ngan coklat..
La ni,tgh keputusan bekalan ni...cam drug addict plak ni,gigil2 tak dpt coklat.Milo dah 2 gelas aku telan masih tak mampu hilangkan ketagihan.Jadi aku google gambar coklat utk menambahkan kuantiti air liur yg meleleh.Aku google pun gambar coklat yg biasa ajer....tapi...tempting yg amat!!!!


Dalam tu ala ala honey comb,sebelah keras,sebelah lembut...sedappppp

Dari kecik sampai besar beranak pinak,tak jemu jemu ngan Vochelle ni.

Walaupun aku dah 32 tahun,aku masih berebut benda alah ni ngan anak-anak

Baca majalah sambil makan ni...perghhh...heaven





Ni elok ni...lepas call mak kat kg...makan terus.Bukan fon pakai buang,tapi pakai makan
 





Gambar AKU tgh makan coklat...ha? Tak caya? Takperlah....



Orang kata makan coklat tak elok,tapi skang banyak kajian membuktikan coklat ni sebenarnya banyak kebaikan dan khasiat jugak.Jadi,bolehlah aku makan coklat tanpa rasa bersalah lagi...yihaaaaaaa....
Coklat juga mampu membuatkan orang jadi riang gembira...tapi...errrr....
Nape aku makin garang? Makin banyak makan,makin garang plak...ehehehehe..maybe ada saintis nak buat kajian.Tapi subjek dan sampel kajian aku sorg ajerlah kut....hahahahahaha
Ahh...petang nanti aku musti beli coklat....musti!!!!

No comments:

Post a Comment