Monday 24 February 2014

BIRTHDAY PARTY

Assalamualaikum..

Lama bebenor aku berhibernasi.Nak mencari mood menulis catatan mcm nk cari idea nulis novel gayanya.Padahal..catatan biasa jer kut.

Weekend dua minggu lepas dipenuhi ngan aktiviti menghadiri besday party.Dua party jer..bunyi cam banyak sgt.Kebetulan jatuh hari yg sama.Satu jemputan dr kwn laki aku..satu lagi dr kwn aku.

Memula pergi rumah kwn laki aku dulu.Nasir dan Ayu..sambutan hari lahir dua org puteri mereka.Tema Hello Kitty..i loike!!

Gambar gambar di hari kejadian:-



 Aku paksa anak anak posing dulu sementara tunggu nak potong kek..


Serba serbi pink..tapi comel sangat.Semua Hello Kitty lak tu..aku plak yg excited.Anak anak rilek jer..


Yeahh..mari makan.Fatih duk jer merangkak situ sambil tgk org makan.Dia dh kenyang makan kat umah.

Kek yg comel..tapi tak makan pun sebab rushing nak pergi kat party lagi satu

Semua deco dan food,Ayu buat sendiri.Gigih kan...salute lah..

Lepas sejam..kami ke Ara Damansara pulak utk besday party Rayyan dan Daniel.Tema Ninja Turtle.

Kalau tadi party utk 2 puteri,kali ni utk 2 putera Sofia dan Najib plak.

Layan gambar:-





Party ni di buat kat dewan so ada tempat bermain tu.Apa lagi...sakan lah anak aku.Sampai ajer,tak sempat duduk..terus gi main.



Walaupun baru sekejap tadi dh membedal nasi ayam dan kuih yg sedap,tapi food kat sini sgt ohsem..hahahahha.Tgklah muka rafhanah yg menghayati keenakkan pizza.

Petang tu kami balik dgn puas hati sbb anak anak aku sgt enjoy.Seronok sgt diorg..dapat main,makan dan dpt doorgift.Hasilnya.....


Okeh..dah boleh bukak kedai runcit.Cukup stok sebulan..hohohohoho.

Anyway..terima kasih pada tuan rumah...Nasir &Ayu serta Sofia &Najib sebab menjemput.

No comments:

Post a Comment