Monday 25 November 2013

HAPPY BIRTHDAY RAFHANAH

Assalamualaikum....

Dah nak sampai penghujung Nov 2013...tapi baru nak up entry birthday Rafhanah yg jatuh pada bulan October.

Takpelah,janji ada memori dicatit kat sini.Selalunya pun,aku tak pernah lagi buat party besar besaran utk birthday anak anak aku.Aku malas,ni cakap terus terang.Sbb anak anak aku rapat rapat dan kecik lagi so bila nak organize party ni mcm lecehnya.

Apa aje daaa aku merepek.Back to the story...

Kami celebrate birthday dia kat taman tasik Shah Alam.Yg ni taman tasik dekat SUK tuh.Kat situ tak ramai org sbb jalan masuknya mcm nak masuk hutan.Laki aku suka gi situ sbb nk mancing.Bukan nak mancing ikan nak buat lauk pun,ikan kecik jer pon yg ada tapi dia nak asah skill memancing jer.Sepanjang aku kahwin ngan dia,tiapkali dia gi mancing tak pernah dapat ikan pun...hohohoho.Kesian.

Hari Ahad tu,pagi pagi buta aku dh bangun masak nasik lemak.Kene gi awal,ntt kalo dh panas terik tak best.Sehari sblm tu,aku dh amik kek yg aku tempah kat kawan aku.Kek Red Velvet...sedap dia buat.

So...xder apa citer sgt..moh layan gambar.Party ni takde tema pun,cuma yg meriahnya bila makcik makcik Rafhanah(adik adik ipar aku) join sekali dan bagi hadiah bertema Princess kat dia.Anak aku ni perasan dia keturunan Cinderella.Layankan ajer...









Lepas potong kek dan makan nasi lemak,semua duk pakat mancing.Siap cari buluh dan cacing.Aku terlepek atas tikar ngan Al Fatih sambil ber selfie gitu.Dalam ramai ramai yg mancing tu,adik ipar aku sorang jer yg dapat ikan.Tu pun ikan puyu besar tapak tangan dua ekor.Yang lain sampai mati lemas cacingnya tak dapat dapat gak ikan...hohohoho.

Sebelum balik,lepaskan balik ikan tu.Bungkus bungkus barang,balik dan terus Zzzzzzzzzzzzzzz.....penat mancing lah katakan.

Apapun...seronok tgk anak anak aku happy especially si birthday girl.To Rafhanah,happy 3rd birthday sayang.Kami semua sayang Akak Hanah....muah muah muah....











No comments:

Post a Comment