Thursday, 28 November 2013

HAIRCUT YG SGT DISASTER

Assalamualaikum....

Hari tu...aku rimas sgt tgk rambut Rafhanah yg dah panjang sampai tutup mata.Aku nak bawak pergi kedai gunting rambut,manjang daddynya sibuk...

Kadang kadang aku pun lupa nak ingatkan laki aku suh bawak gi kedai.Nak pergi sendiri,tak dapek lah nak membawak askar 4 org...

Jadi,aku dgn mandai mandainya cuba potong sendiri....ni lah hasilnya.....





Pastu kene marah ngan daddynya dan mengundang kritikan dari masyarakat sekeliling....hehehe.

Ada aku kesahnya pun...hohoho.Nasi telah menjadi bubur.

Tu tak kisahlah lagi...org lain komplen aku boleh buat tak tahu jer...tapi bila empunya badan sendiri komplen,tertusuk hati tisu ku...huhuhuhu.

Yang peliknya, dia komplen selepas sebulan rambut dia kena potong.Sebelum tu redho jer...ke sana ke mari riang gumbira ajer.

Alih alih hari tu dia ckp ngan aku...
 "Apalah ibu otong amut akak hanah ni?Tak omey!!!" (sapa rajin bolehlah try translate)

Aku syak ada org hasut dia nih....

Hehehehe....Sorry Akak Hanah...
























3 comments:

  1. Hahaha so cute! I'm yr silent reader anyway. keep on writing!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi...thanks sudi singgah sini:)

      Delete
    2. Hi...thanks sudi singgah sini:)

      Delete