Monday 6 January 2014

PAK HAILAM KOPITIAM

Assalamualaikum....


Hari ni cuaca mendung..hujan renyai renyai.....

Aku tak bermaksud utk berpuitis mahupun meluahkan rasa kesedihan dari sudut hati yang paling dalam...

Aku hanya......




Mahu......









TIDUR....



Hehehehe..sudah sudahlah merepek.Mari bercerita topik yg paling aku suka iaitu makanan...

Tiapkali aku gi shopping barang dapur kat Tesco..aku pasti (wah..ayat) singgah kat Pak Hailam Kopitiam sebab anak aku suka makan wholemeal red bean pau.

Kat sini aku paling suka makan beefnoodle.Memang sedap.Amani pun suka.Tiapkali dtg.. manjang order yg tu ajer.Jadi aritu aku try order meatball.Saja order utk Rafhanah.Hakim takyah suh makan benda lain,mmg pau saja idaman hati dia.

Aku pun sajalah ambik sebiji meatball tu..eh,sedap bak angggg...last last Rafhanah makan roti bakar aku,aku bedal meatball tu sampai licin...hehehhee.



Meatball dgn mushroom sauce yg mmg lazat sekali.Menitik plak airliur gua time menaip nih.Tapi...jgn plak ada yg terpengaruh ngan entry ni pastu gi try tak kena selera dia mai marah aku plak yer.Kat tekak aku ni..mmg sedap.Ntah bape kali nak cakap ntah.

Dan,jgn risau ngan status halal.InsyaAllah halal sebab aku dh search kat website halal Jakim.Gitu....


Lepas dah "isi minyak"..moh naik shopping la anak beranak gitu.Nak gi redeem kupon Tesco.Best gak ada membership card Tesco,ada diskaun brg,bg cash voucher.Cash voucher selalunya valid bertahun tapi aku suka redeem cpt cpt sbb takut lupa.Jap lagi reput dlm purse plak.So far dh byk dh aku redeem.Bolehlah join rancangan "Extreme Couponing"..hehehe.




Oppss...jgn betulkan spek mata anda ataupun jgn terburu buru gi jumpa doktor mata sbb gambar tu mmg aku blurkan.Bukan apa..saja tgh syok edit gambar.

Kupon kat atas tu bulan lps punya.Sikit jer sbb bulan sebelum tu aku dh redeem RM20.Byk gak lah tu...

Okey..itu sajalah.Cerita dr seorg surirumah,what do u expect?Cerita beli brg dapur sajalah...�👩

























No comments:

Post a Comment