Wednesday 8 January 2014

AKU AKAN MERINDUINYA...

Assalamualaikum....


Tak mau cakap banyak...





Memula dia conteng drawer tempat simpan barang HelloKitty aku.Nak marah kang...apa sgt lah dia paham.Lagipun,biarlah dia asah kreativiti dia walaupun hati ini remuk redam..huhuhuhuhu...


Sekarang....

Dia buat tombol drawer tu sebagai penyangkut botol air dia plak dah....

Adohai....




Anak...oh...anak...

Nak gelak plak aku tgk gelagat Rafhanah ni.Ada jer benda dia nak buat kat dlm rumah ni.

Layankan ajer...dia bukan selama lamanya akan jadi budak.Suatu hari nanti aku akan rindu momen momen mcm ni.

Pasti....aku pasti akan rindu....











2 comments:

  1. he..hee.. creative tu dear.. tpt penyangkut gitu.. tak tgk lah kat umah i.. lagi berbilang creativity depa.. hee

    anyway, u stay kat mane.. kalau ada masa boleh je kita jumpa dan sembang2.. u amik my number ni. 019-2129958.

    my shop ada kat Plaza Alam Sentral.. Plaza masalam tpt i lepak..

    ReplyDelete
  2. Thanks Kak Yan..ntt senang senang InsyaAllah kita jumpa.
    P/S:Tak boleh select option reply plak thru fon ni..jd add comment aje.hihihi

    ReplyDelete