Saturday 24 August 2013

AISKRIM BASKIN ROBBIN

Assalamualaikum....

Adik ipar aku yang bongsu..tiapkali cuti semester U,dia akan stay kat rumah aku.Sebabnya,dia akan buat kerja part time.Area rumah aku dekat dgn Plaza Masalam,jadi senang sket dia nak gi kerja.

Mula-mula dulu,dia kerja KFC...kadang-kadang,bila dia kerja shift malam,ada jugak sesekali dia bawak ayam goreng balik.

Pastu,KFC pindah tempat lain,dia berhenti kerja kat situ dan apply kerja kat Baskin Robbin.Eh,betul ke aku eja? Gasaklah...

Lepas tu,mungkin dia tersangat suka kerja kat situ,boleh kata tiap-tiap cuti semester dia akan apply kerja situ.Yang best ialah,tetiap kali dia balik rumah,dia akan bwk balik satu cup kecik aiskrim.Memang ler kecik,tapi yg best ialah...dia akan bawak balik perisa yg berbeza setiap kali.So,boleh try...

Jadi,lepas abih pantang hari tu...aku order 2 pint aiskrim.Lepas geram punya pasal...

Nah...sila meleleh air liur...hehheheehheee


Praline N Cream

Tak ingat tajuk...


Sorry ler...takde mende nak citer..hehehehehee



No comments:

Post a Comment