Tuesday 23 April 2013

VIDEO GWIYOMI

Assalamualaikum...
 
Hari Jumaat hari tu pergi check up.Doktorku bilang,due date dalam 9hb May..alemak aii..berdenyut2 jantung ku..hehehehhee.Awat diawalkan plak ni doktor? Hari tu bukan dalam 24-25hb ke? Ke,baby nak kuar time PRU 13 nanti? Hehehehe...
 
Tak kisahlah...janji baby keluar dengan selamat yer...
 
Semalam sebelum tido,aku layan bukak FB kat tab kejap.Ada lah plak kawan aku sorang ni post video..ala..video yg sangat popular di buat dek orang skang ni..Gwiyomi ke apa jadah namanya tu? Hari tu deme ni demam Gangnam Style,pastu Harlem Shake...ah,skang benda alah ni plop.Tapi aku rasa,trend yg ni ok sket dari Harlem Shake yg ntah hape-hape tuh.
 
Tak kisahlah sapa-sapa nak buat.Dah kalau yg buat tu comel,okey lah kan.Lagi-lagi kalau yg buat tu budak pompuan yang comel...ololololo...rasa cam nak cubit cubit pipi tu...comel sangaaaaat okey.Yang kurang comel sekalipun,kalau nak buat jugak,lantak korang lah,asalkan pompuan,kiut jer aku rasa.
 
Tapi....
 
Tolonglah sapa-sapa yg buat tu kalau dah berjantina LELAKI....
 
Sapa ajer lah yg racun korang cakap korang " COMEYYYYY SANGAAAAAAT" bila buat video Gwiyomi tuh? Rasa nak sawan jer tertengok video Gwiyomi versi lelaki nih.Tetiba jer rasa mcm nak bagi makan penampar,hahahahahahhaa.
 
Kalau orang Korea/ Jepun yg buat,aku tak janggal sgt sebab rata-rata artis dorg ni pun jambu-jambu.Dah biasa tgk...tapi kalau Melayu...huk aloh lah....tolong lah akak dik....
 
Alahai...mintak simpanglah si Hakim tuh buat video pesen cenggini nih bila besar.Free free ajer aku bagi penyekeh karang.
 
Harap-harap tak kenan kat baby yer...haritu Doktor scan cakap kemungkinan besar baby ialah BOY...

No comments:

Post a Comment